پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان
سرخط خبرها

تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی و مشهد (٨ بهمن ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۸۶۴۵
  • ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
  • ۱
تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی و مشهد (٨ بهمن ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا روز چهارشنبه هفته جاری با شدت و ضعف سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه شمالی فعال است.

زهرا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا روز چهارشنبه هفته جاری با شدت و ضعف سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه نیمه شمالی فعال است. امروز بارش در غالب نقاط استان به‌ویژه نیمه شمالی به شکل باران، در نواحی سردسیر به صورت برف و باران و در نواحی مستعد، کولاک برف بوده که همراه با آبگرفتگی و سیلاب است.

وی با اشاره به آغاز کاهش دما از امروز افزود: فردا شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود و این روند تا اواخر هفته ادامه دارد و این امر سبب خواهد شد بارش‌ها به شکل برف شود. مه‌گرفتگی، کاهش دید و اختلال در سیستم حمل‌ونقل جاده‌ای به‌ویژه در محور‌های کوهستانی و سردسیر و همچنین وزش باد شدید موقتی از پدیده‌های جانبی این سامانه است.

شایان ذکر است که از روز جمعه سامانه بارشی دیگری استان را تحت‌تاثیر قرار خواهد داد.

به گفته وی از امشب در مشهد بارش باران مجدد به صورت پراکنده آغاز می‌شود و فردا شب بارش پراکنده برف را خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٨ و ٩ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ١٢ درجه و در سردترین ساعات به ٢ درجه خواهد رسید. میزان بارش از ایستگاه فرودگاهی مشهد به میزان ۶.٢ میلیمتر، قاسم‌آباد به میزان ١١ میلیمتر و فرامرز عباسی به میزان ٩ میلیمتر بوده است.

طی شبانه‌روز گذشته، ریوش با ١ درجه و سرخس با ٢٠ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین شدت وزش باد از شهرستان بجستان ۵٨ کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارش باران از شهرستان‌های ریوش به میزان ٣٣ میلیمتر، خلیل‌آباد به میزان ٣٢ میلیمتر، نیشابور به میزان ٣١ میلیمتر، بردسکن و کاشمر به میزان ٢۵ میلیمتر گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدعمر
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
0
0
خداجان راهزاربارشکرکه مشهدبرف وباران می باریکلا ایران برف باران وبرف بباردوبه خیروسلامتی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->